Tworzone przez blogerów materiały promujące regiony mają zainspirować indywidualnych turystów, organizujących samodzielnie swój wypoczynek w Polsce i osoby korzystające z mediów społecznościowych, czerpiące inspiracje podróżnicze z Internetu. Partnerami projektu są regionalne organizacje turystyczne.
– To kolejny projekt, w którym Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje twórców internetowych do promocji naszego kraju. Tym razem jednak skupiamy się głównie na zachęceniu naszych rodaków, aby poznawali mniej znane zakątki swojej ojczyzny. Polska kryje w sobie naprawdę wiele pięknych miejsc i gorąco wierzę, że dzięki tej akcji uda się je wypromować. Jestem bardzo wdzięczny regionalnym organizacjom turystycznym za zaangażowanie w tę akcję. Pokazuje ona po raz kolejnym, że razem możemy więcej – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk.
W finałowej rozgrywce Mistrzostw weźmie udział 16, wyłonionych w drodze otwartego konkursu, blogerów i 16 regionów. Każdy bloger będzie reprezentował jeden region i opracuje na jego temat materiały promocyjne, które następnie zostaną opublikowane na specjalnie przeznaczonej ku temu stronie oraz w formie publikacji drukowanej. Za udział w drugim i trzecim etapie, uczestnicy otrzymają honoraria, a dla trójki Laureatów Mistrzostw przewidziane są dodatkowo nagrody pieniężne.
Założeniem akcji jest promocja atrakcyjności turystycznej 16 regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Więcej informacji na stronie: www.mistrzostwablogerow.polska.travel
Pierwsze Turystyczne Mistrzostwa Blogerów na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej realizuje Burda Digital Lab (należąca do Burda International Polska).
Dodatkowych informacji udziela: Agata Klusek,