Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Opole: Wynajęcie sali szkoleniowej wraz z organizacją cateringu podczas zajęć teoretycznych kursu na przewodnika turystycznego terenowego.
Numer ogłoszenia: 78075 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna , ul. Żeromskiego 3, 45-053 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4412521, faks 77 4412521.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.orot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: STOWARZYSZENIE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajęcie sali szkoleniowej wraz z organizacją cateringu podczas zajęć teoretycznych kursu na przewodnika turystycznego terenowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wynajmie sal szkoleniowych oraz organizacji cateringu/usługi gastronomicznej podczas zajęć teoretycznych dla uczestników szkoleń realizowanych w ramach projektu pn. Przewodnik Turystyczny Terenowy po województwie opolskim II, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Część teoretyczna kursu trwać będzie przez 30 dni w okresie 8 miesięcy i odbywać się będzie w miesiącach - maj, czerwiec, listopad, grudzień 2012 roku i styczeń, luty, marzec, kwiecień 2013 roku Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OPOLSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA UL. ŻEROMSKIEGO 3 45-053 OPOLE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: OPOLSKA REGIONALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA UL. ŻEROMSKIEGO 3 45-053 OPOLE.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
1. SIWZ SIWZ(02)2012.doc (176,00KB)
2. ZAŁĄCZNIK nr 1 ZAŁĄCZNIK nr 1 - OFERTA.doc (116,50KB)
3. ZAŁĄCZNIK nr 2 ZAŁĄCZNIK nr 2 - OŚWIADCZENIE art. 22 ust.1.doc (113,00KB)
4. ZAŁĄCZNIK nr 3 ZAŁĄCZNIK nr 3 - OŚWIADCZENIE art. 24 ust. 1.doc (111,00KB)
5. ZAŁĄCZNIK nr 4 ZAŁĄCZNIK nr 4 - OŚWIADCZENIE art. 24 ust. 1 pkt 2.doc (111,00KB)
6. ZAŁĄCZNIK nr 5 Załącznik nr 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.doc (122,50KB)
7. ZAŁĄCZNIK nr 6 ZAŁĄCZNIK nr 6 - UMOWA - PROJEKT.doc (133,50KB)