SZKOLENIE ON-LINE „E-marketing w informacji turystycznej i turystyce – social media vs. marka miejsca”
Serdecznie zapraszamy na coroczne szkolenie dla pracowników informacji turystycznej i atrakcji turystycznych z województwa opolskiego, współorganizowane i współfinansowane ze środków Polskiej Organizacji Turystycznej w ramach rozwoju Polskiego Systemu Informacji Turystycznej. Po raz pierwszy, ze względu na panującą sytuację zostanie ono przeprowadzone w formie on-line. Odbędzie się ono w dniach 3-4 grudnia 2020 r. i będzie podzielone na dwa bloki szkoleniowe. Dodatkowo atutem szkolenia będzie fakt, że będzie ono transmitowane na żywo dla wszystkich chętnych na naszym fanpage’u FB. Szkolenie poprowadzą praktycy i eksperci z Modern Tourism Center na czele z twórcą internetowym bloga podróżniczego Paragonzpodrozy.pl panem Bartłomiejem Szaro.
W obecnym czasie to właśnie kanały komunikacji internetowej, w tym social media, są najważniejszymi metodami kontaktu i przekazywania treści turystom, klientom informacji turystycznych. Stale zmieniające się turystyczne trendy w e-marketingu powodują potrzebę ciągłego rozwijania usług z wykorzystaniem Internetu oraz zdobywania nowych umiejętności przez pracowników informacji turystycznych. Szkolenia z zakresu e-marketingu turystycznego w informacji turystycznej i turystyce z wykorzystaniem social mediów podniosą poziom umiejętności pracowników informacji turystycznych i atrakcji turystycznych województwa opolskiego w promocji turystycznej i budowania marki konkretnych miejsc oraz całego regionu. Znacząco poprawią poziom komunikacji informacji turystycznej z klientami w mediach społecznościowych i w Internecie. Dlatego Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną zapraszają na to przydatne szkolenie pracowników Informacji Turystycznych oraz atrakcji z województwa opolskiego.
Zgłoszenia drogą mailową na do dnia 30.11.2020 poprzez wypełniony formularz zgłoszeniowy. Poniżej znajduje się także szczegółowy program szkolenia.
Zapraszamy także na stronę FB wydarzenia: https://fb.me/e/3kCRoItVJ