Meet Poland 2011 już wkrótce!
Współpraca najważniejszych instytucji branży turystycznej w Polsce: Polskiej Organizacji Turystycznej i PLL LOT, izb i stowarzyszeń, przyczyniły się do sukcesu ubiegłorocznej, V edycji Meet Poland, która miała miejsce 30 września 2010 r. w Centrum Konferencyjnym warszawskiego Hotelu Gromada. Udział w imprezie wzięło prawie 70 kupujących z 22 krajów świata. Odbyło się ponad 2 tys. spotkań biznesowych polskiej i zagranicznej branży turystycznej. To wszystko wpłynęło na zainteresowanie przedstawicieli polskiej i zagranicznej branży turystycznej kolejną edycją workshopu.
W tym roku, Meet Poland odbędzie się w dniach 29-30 września. W workshopie przewiduje się udział ok. 70 touroperatorów z krajów takich jak:
SPOTKANIA B2B skierowane są do:
1. zagranicznych touroperatorów, specjalizujących się w ofercie wyjazdowej do Polski
2. krajowych dostawców usług turystycznych, specjalizujących się w ofercie przyjazdowej dla zagranicznych turystów, a w szczególności:
- touroperatorów,
- biur podróży, oferujących turystykę przyjazdową,
- ośrodków SPA i wellness,
- linii lotniczych,
- hoteli,
- przewoźników autokarowych,
- innych organizatorów turystyki przyjazdowej.
Workshop MEET POLAND to skuteczna forma promocji i sprzedaży, to platforma wymiany myśli, poglądów, planów, wspólnego działania liczących się na rynku organizatorów turystyki – polskich i zagranicznych.
Organizatorem Meet Poland jest Polskie Konsorcjum Turystyki Przyjazdowej, w skład którego wchodzą:
Forum Turystki Przyjazdowej, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polska Izba Turystyki Oddział Mazowiecki, Stowarzyszenie Zarządców Obiektów Rekreacyjno Turystycznych, TTG Event, Warszawska Izba Turystyki.
Akredytacja sprzedających na: http://mp.ttgevents.eu/sellers.php
Więcej informacji na www.meetpoland.pl
Dodatkowych informacji udziela Robert Lipka: , tel. 22 224 58 06