Nie ma cię w internecie? To znaczy, że nie istniejesz. Bez względu na to, co sądzisz o nowych technologiach i mediach cyfrowych, musisz podążać za preferencjami klientów. A znaleźć możesz ich właśnie w internecie. Statystyczny Polak spędza tu ponad 6 godzin dziennie, a dostęp do sieci w 2020 r. posiadało już więcej niż 90 proc. polskich gospodarstw domowych. Oznacza to, że przy odpowiednim wykorzystaniu narzędzi marketingu online, zyskasz możliwość dotarcia do osób zainteresowanych twoją ofertą i zbudowania z nimi relacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, weź udział w darmowym szkoleniu “Bądź aktywny - daj się znaleźć!” organizowanym przez Polską Organizację Turystyczną.
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego aktywność w mediach społecznościowych jest ważna w twojej branży. Poruszony zostanie zarówno podstawowy zakres zagadnień związanych z wizytówkami Google, komunikowaniem na Facebooku oraz Instagramie, ale omówione zostaną także zasady budowania identyfikacji wizualnej w internecie, a dla użytkowników zaawansowanych planowanie kampanii reklamowych skierowanych do konkretnych grup odbiorców. Forma szkolenia łączyć będzie część wykładową z praktycznymi warsztatami. Poziom szczegółowości poruszanych zagadnień dostosowany zostanie do zaawansowania i potrzeb grupy.
Szkolenie skierowane jest do małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej, które zarejestrowały się w bazie obiektów biorących udział w programie Polski Bon Turystyczny oraz które same, własnym sumptem prowadzą swoje media społecznościowe. Szkolenie planowane jest na II połowę marca 2021 roku. Będziemy wdzięczni za uzupełnienie poniższej ankiety dotyczącej potrzeb szkoleniowych, tak abyśmy mogli jak najlepiej przygotować program szkolenia i dostosować poziom jego zaawansowania.
Szczegółowe informacje oraz zapisy na szkolenie dostępne będą na stronie https://bonturystyczny.polska.travel/
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu naszych członków, a także przekazywanie tej informacji przedsiębiorcom turystycznym, aby nasze działania mogły dotrzeć jak najszerzej i poskutkować realnym podniesieniem kompetencji cyfrowych opolskich przedsiębiorców turystycznych, a tym samym ułatwić im dotarcie do potencjalnych klientów.